Rekrutacja pokolenia Y


Milleniści szukają wyzwań i ruchu w pracy, dlatego też rekrutowanie ich poprzez tradycyjne media może być mało skuteczne. Należy skorzystać z mediów społecznościowych, portali i aplikacji internetowych.

Pokazać im wyzwanie, wartość, dla której pozostaną z firmą na dłużej, a także pomysłowość – zapewnić, że po związaniu przyszłości właśnie z tym przedsiębiorstwem będą w stanie się realizować, że ich potrzeby nie zostaną zgeneralizowane w natłoku obowiązków i wytycznych stawianych przez kierowników.

Aby pozyskać uwagę pokolenia Y należy im przedstawić do rozwiązania praktyczne zadanie. Praktyka jest tutaj kluczem. Jeżeli firma podejdzie z pomysłem i odwagą do rekrutowania Millenistów, będą oni w stanie zaskarbić sobie ich uwagę. A to prowadzić to sytuacji, w której rosną szanse, że nie zrezygnują oni ze stanowiska po przepracowaniu zaledwie kilku miesięcy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga